Blog

 

Εισαγωγή στο Google Adwords – Ad Auction

blog google adwords

Στο Video μπορείτε να δείτε την αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας του Google Adwords – Ad Auction.

Τι είναι το Google Adwords – Ad Auction?

Το Google Ad Auction είναι η “δημοπρασία” που δημιουργείτε μεταξύ των διαφημιζομένων στο Google Adwords για το ποιος θα κατακτήσει την υψηλότερη κατάταξη στη λίστα των αποτελεσμάτων. Δεδομένου ότι οι υψηλότερες θέσεις “κερδίζουν” τα περισσότερα κλικ, έχει γίνει στόχος αρκετών διαφημιζομένων η παρουσίαση τους σε αυτές.Ποια είναι τα κριτήρια για να έχει η διαφήμισή σας καλύτερη κατάταξη από τον ανταγωνισμό?

Το Google Adwords δίνει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους διαφημιζομένους για να παρουσιαστούν στις πρώτες θέσεις, θέτοντας ένα έξτρα παράγοντα που κάνει τη διαφορά. Ο παράγοντας αυτός είναι το Σκορ Ποιότητας (Quality Score), που παρουσιάζει ένα σκορ για κάθε διαφήμιση, δείχνοντας πόσο σχετική είναι με τη λέξη/φράση που έχει ψάξει ο χρήστης.

Το Σκορ Ποιότητας (Quality Score) αποτελείτε από 3 επιμέρους μετρήσεις.

Α.  Το CTR (click through rate), ποσοστό των χρηστών που κάνουν κλικ στην διαφήμιση σε σχέση με τις εμφανίσεις.

Β. Relevance, το πόσο σχετική είναι η διαφήμιση

Γ. Landing Page/ Σελίδα προσγείωσης, η σελίδα που μεταφέρεται ο χρήστης αφού κάνει κλικ στη διαφήμιση.

Εφόσον καλύπτονται επαρκώς όλοι οι παραπάνω παράγοντες τότε το  Σκορ Ποιότητας (Quality Score) κατακτά την υψηλότερη κατάταξη όπως επίσης και χαμηλότερο κόστος ανά κλικ.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τη θέση κατάταξης και το κόστος του κάθε κλικ που θα πρέπει να πληρώσετε?

Σε κάθε “δημοπρασία” για την κατάταξη, το Google δίνει ένα Σκορ Κατάταξης (AdRank) σε κάθε διαφημιζόμενο. Αυτό υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας το Mέγιστο Kόστος ανά κλικ (MaxBid) με το Σκορ Ποιότητας (Quality Score).

AdRank = Max Bid X Quality Score

Το κόστος για το κλικ  υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας το Mέγιστο Kόστος ανα κλικ (MaxBid) με το Σκορ Ποιότητας (Quality Score) του επόμενου στην κατάταξη διαφημιζομένου και διαιρώντας το με το Σκορ Ποιότητας (Quality Score) του προηγούμενου στην κατάταξη.

P1 = B2 X Q2 / Q1

Συνοψίζοντας, αυτό το σύστημα κατάταξης έχει σαν στόχο να δώσει τα σωστά αποτελέσματα σε κάθε αναζήτηση, αποφέροντας κέρδος και στους χρήστες, που θα βρουν αυτό για το οποίο έψαξαν αλλά και στους διαφημιζόμενους, που θα κερδίσουν στοχευμένους επισκέπτες.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Θέλετε τη δική σας Ιστοσελίδα ή E-Shop?

Ζητήστε Προσφορά Κατασκευής Ιστοσελίδας Τώρα!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ